Pes..
Hola! Sóc una noia de 15 anys, mesuro 1'70 i peso 78kg. Vull aprimar-me i no sé com. No em sento bé amb el meu cos. Faig bàsquet, tot i aixì segueixo igual.. Ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibra, i fer esport, com ja fas tu. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", i això ni ho triem ni ho podem canviar. Per aquest motiu és tan important acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha moltes coses del nostre físic, com la constitució, que on podem canviar. Així que menja de tot, equilibrat, continua fent esport i estima't! T'animo a que et valoris positivament i aprenguis a veure les coses maques que té el teu físic! Un petó molt gran!!