se fer petons?
Hola, només m'agraderia saber si em podrieu donar algun consell per saber si se fer bons petons o per saber fer-los. He llegit alguns articles vostres, però la veritat no m'han ajudat gaire.
També volia saber si està be que em 14 anys ja està bé que m'hagin tocat les tetes, el cul i altres coses. Gràcies adolescents!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que no hi ha una manera exacta de fer petons, ja que cada persona té el seu estil. A més, és normal que tinguis dubtes, ja que ningú neix ensenyat!
Aprendràs a fer bons petons a base de pràctica, i al final et resultarà més fàcil del que creus ;)
Pel que fa als tocaments, no et puc dir si està bé o malament, l'únic que importa és si TU VOLIES o no! El cos només ens el poden tocar quan nosaltres hi estem d'acord, no per pressió o per agradar a una altra persona... Si no volem, tenim dret a dir que no, recorda!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat