ma mare te rao?
he decidit que vull ser vegetariana, pero ma mare diu que nn aguantare ni un dia, que nn puc menjar ni gelats ni pastissos ni res per el estil es veritat? diu que no creixere i que me faltran moltes proteines, el ultim dupte: puc menjar peix o tampoc??
PD: I <3 animals
Sara Bujalance

Hola sexylady! La veritat és que hi ha molts tipus de vegetarians. Els hi ha que mengen peix, pollastre, ous, llet... etc menys carn de vedella i porc. Els hi ha que mengen llet i ous però no mengen ni carn ni peix. I els hi ha que no mengen cap aliment que contingui ingredients provinents d'animals, aquests són els que no poden menjar ni tan sols pastissos perquè porten, en la majoria de casos, greixos animals. Et recomano que t'ho pensis bé abans de decidir fer-te vegetariana, recorda que estàs en època de creixement i això implica que, a nivell nutricional, el teu cos té necessitats especials i és MOLT important que rebis tots els nutrients necessaris per al teu desenvolupament. Pensa-t'ho i en el cas de que prenguis la decisió de fer-te vegetariana parla amb el metge, ja que és necessari que et faci un seguiment, et controli i et doni pautes alimentàries per assegurar que no et falta de res i que creixes correctament. Un petó molt gran!!