HELOOU2
Holaa! avere, jo soc una nedadora desde fa anys, pero fa dos mesos ho vaig deixar. Tenia un cul perfecte i tot allo, pero ara m'estan sortint celulitis i haig e trobat la manera de treuremeles! URGENT
Sara Bujalance

Hola maartiitaa! La cel·lulitis no té pràcticament res a veure amb l'esport que practiquem. La cel·lulitis és un tipus de greix natural i propi del cos de la dona, surt pel fet de tenir més hormones femenines. Totes les dones en tenen, una mica més o menys, però totes en tenen. Si t'està sortint una mica és perquè t'estàs desenvolupant i el teu cos està madurant, però no per practicar menys esport. No t'amoïnis gaire, tard o d'hora, totes les dones en tenen. En les dones és tan normal tenir cel·lulitis com en els homes ho és tenir pèl al cos. De totes maneres, el millor que pots fer per mantenir un pes correcte i estar en forma és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Si la natació és un esport que t'agrada és una llàstima que el deixis, pots trobar la manera de tornar-ne a fer? Un petó molt gran!!