:/
Hola, primer de tot m'agradari ser anonima,
Hi ha un noi més gran que jo que li agrado i ell ami tambe, a hores d'ara estariem sortin si no fos per un amiga que a ella tambe li mola, jo li vaig preguntar que pasaria si (qualsevol nom) sortis en ...? I ella me va respondre que ja no seria amiga d'esta persona, i me fa molta temor que jo surti amb el noi que li mola i ella senfadi que faig?
Anissa Ouali

Hola! Quan trobem situacions on es barreja l’amistat i algú que ens agrada, pot resultar difícil i ens angoixa i fins i tot por al que pugui passar! Però en aquestes situacions es quan més sincers hauríem de ser amb aquelles persones que ens importen, en el teu cas amb la teva amiga. Per què? Per dos raons:
Per tu! No deu ser una situació fàcil haver d’estar-li amagant a una amiga els sentiments que estàs sentint cap a aquest noi, i sobretot el temor que portes a sobre.
Per ella! La sinceritat serà una garantia per què la teva amiga no s’enfadi? Això no ho podem saber, possiblement en un primer moment ho passi malament o s’enfadi, però millor que siguis tu qui li expliqui abans que s’assabenti d’alguna altra manera.
La teva amiga es amiga teva per moltes raons i valorarà la teva sinceritat, sobre tot si li expliques com et fa sentir tota aquesta situació i que et preocupa molt com es pugui sentir ella.
Una molt forta abraçada, i ja m’explicaràs com va tot! Anissa Ouali, psicòloga de l’IESP @AniOuali