pits caiguts.
Necessito ajuda!
tinc 16 anys i tinc els pits com caiguts, com si fos una persona gran, pero tampoc tant, pero no els tinc com altres noies d la meva edat. que ouc fer? es q em sento força incomoda, sobretot per si algun dia he d'estar amb algun noi o algo... es pot operar o algun truc o aixins?
merci
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que tots els pits són diferents, i pot ser que els teus pits hagin crescut més ràpid o amb més pes, fent que es vegin més caiguts que altres. Però això no vol dir que no siguin macos, ja que són ben naturals! :)
Evidentment, existeixen operacions d'estètica (n'hi ha infinites!), però sovint, canviar el cos artificialment tampoc fa que ens sentim bé amb nosaltres mateixos. De fet, totes les persones tenim complexos, però aquests no haurien de ser tan potents com per a que ens facin sentir malament.
Segur que si tu t'agrades tal i com ets, els nois amb els que estiguis també!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat