molt confosa...
Aveurem... tinc 12 anys i fa 2 mesos que tinc un novio de 14 (dos mes que jo) laltre dia vam parlar per primer cop de fer algo mes que liarmos.. dits i aixo.. i tinc 3 problemes al respecte:
-jo sola he probat de masturbarme pero no arribo a sentir res.. nose si es q ho faig maalamen u com...
-ell vol (pq te una certa edat i l'entenc) i jo tame vull pero em fa moltissima por...
-em tindria que depilar? es suposa que si ell mestima li donara igual si em depilo o no pero.. millor si ho faig, el problema es q si em depilo, mu vull fer en gilette, encara q se q no esta be... i si la meva mare sen antera de aixo.. nose que pensaria..
nose que fer, estic mol nerviosa... contesteu siusplau... es urgent!
gracies, petons adolescents!
Anissa Ouali

Hola!!
És ideal que parleu i us expliqueu el que voldríeu i potser també hauríeu de parlar del que et fa por, com ens expliques aquí!
Anem per parts:
Masturbació: desconec si per masturbar-te el que fas és introduir els dits, si és així, això no és masturbació!! la masturbació és conèixer que t'agrada, t'excita,.. del teu cos i dels teus genitals. Pots provar a investigar una mica més, tocar per fora (és on estan les parts més sensibles), buscar el clítoris i veure com et sents al acariciar-lo,...
Sobre la segona qüestió no entenc el que vol? però tot i així, ni per edat ni res, el més important és sentir-te preparada i si ell vol però tu tens dubtes MAI has de fer res que no vulguis!! donat temps per jugar, conèixer fins on tu vulguis i mica en mica.
Depilació: és tracta de veure com et sents tu més còmode (i no tant si a l’altre li agradarà més o menys). Si decideixes depilar-te amb la gillette has d’anar en compte de no tallar-te ja que aquesta zona és molt delicada. El millor és acudir a una professional (un centre d’estètica). La mare et pot aconsellar com i on anar, i potser és millor comentar-li, encara que li sorprengui ella sap que estan creixent i segurament agrairà que confies en ella!
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali