ajuda
Hola tinc nomes 11 anys i ja m'ha vingut la regla estic molt preocupada perque em fa molta vergonya que algu se'n enteri. Nomes els ho he dit a amics amb qui hi confio molt i als meus pares pero ara tot just faig sise. Jo tota la vida he anat avançada amb tot quan amb van començar a creixer els pits tothom se'n reia de mi, em deian la pehcotesman, aixo ja ho vaig superar pero ho vaig passar molt malament i no vul k em torni a passar. Com ho puc dissimular a l'hora de anar al labavo? I si amb be a mija classe k faig? siusplau em podeu ajudar!!!
Anissa Ouali

Hola Kiss!!
Com tu dius, cadascú és desenvolupa al seu ritme, en el teu cas segurament ho has fet abans que altres companyes i amigues de la classe.
No t'has de sentir malament per això i molt menys deixar que t'ho facin sentir els demes, com fer-ho? Amb això no et vull dir que et barallis amb els demès però si reps algun comentari no has de callar i guardar-ho en secret! segurament altres noies de la mateixa classe o del costat els hi passa el mateix. No dubtis en parlar d'això amb els pares o tutor/a de la classe.
Que passa si et ve al estar a classe? pots portar sempre amb tu una compresa o tampó en una petita bossa dintre la motxilla, així quan hagis d'anar al lavabo només has d'agafar la bosseta o moneder petit.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali