CONFESSAR QUE SÓC BISEXUAL
Hola,
durant tot aquest any m'he donat compte que no solaent m'agraden els nois si no que també m'agraden les noies, sense anar més lluny m'agraden més les noiens que els nois. El cas es que la meitat de la meva família es molt religiossa i no vull que s'ho prenguin malament, tinc por per que ningú de classe o sap, però ja no hem vull amagar més li vull confessar a la meva família i als meus amics els meus sentiments, sense que ningú hem jutgi...
PD: Adolescents.cat la millor pàgina que hi ha, PETONS !! ||*||
Gràcies :*
Anissa Ouali

Hola Meri!!!
Totalment d'acord, poder expressar el que sents és molt important, i sobretot no sentir-nos jutjats. Per això és també indispensable donar-te temps per veure com ets sents tu. L'excitació la podem sentir per persones del mateix sexe i diferents, i d'altra banda, la nostra orientació sexual és defineix per de qui t'enamores, amb qui vols mantenir una relació de parella estable, amb compromís, intimitat i passió.
No cal definir-se ja, amb el temps mica en mica podràs anar-te definint. Per això, et recomanaríem que si vols poder explicar-li algú el que estàs sentint, buscar alguna persona de confiança (amics, cosins, tiets, etc...) amb qui et puguis desfogar, però d'un en un. Així mica en mica decidir quan li vols explicar a tota la família.
Encara que sigui religiosos, son família i l'amor que senten per tu va més enllà de l'orientació sexual!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali