Laxans
Hola!:) M'agradaria saber si prenent laxans amb excés t'aprimes.. Ho dic perque la meva germana s'ha aprimat 10 quilos en pocs mesos, estem tots molt preocupats i ara la vigilem mes al menjar i tal... Pot ser que s'hagi aprimat tant amb laxans?
Moltissimes gracies, un peto molt fort!
Sara Bujalance

Hola! És possible que hagi baixat de pes, però no necessàriament de greix, si ha pres laxants el més probable és que hagi perdut líquid. El que fan els laxants és afavorir "netejar" el cos, però no eliminen greix. El greix és un teixit que es perd a poc a poc. Si teniu la sospita de que pren laxants amb la intenció de baixar de pes és important que parleu amb ella i l'acompanyeu al metge. Abusar de laxants és molt perillós per la salut! Poden provocar una baixada de potasi i provocar problemes greus a nivell renal, cardíac, hepàtic, etc. Així que aneu al metge! Un petó molt gran!!