Dubtes importants sobre masturbació
Hola! Porto 3 mesos amb el meu novio, me l'estimo moltíssim i ens respectem molt.
La meva 1ra pregunta es: Quan ell m'estimula el clítoris o em posa els dits.. Estic molt excitada, pero no sento gens de plaer. A casa, porto un any provant-ho de masturbar-me de diferents maneres i tampoc, res de res.. l'unica forma de masturbarme que em dona plaer es apretar les cuixes fort.. pero tocant-me no. Estic una mica preocupada per aquest tema, ja que m'he plantejat si seré frígida i en tota la vida no sentire plaer al tenir relacions sexuals. Què puc fer?
L'altre, es que porto molts dies fent-li palles al meu nòvio, i està molt excitat, pero mai es corre... Pot ser que tingui ejaculació retardada? Si que treu líquid pre-seminal, pero mai s'ha corregut.. També algun cop li he provat de fer una fel·lació, però res de res... Al principi em sentia malament perque dic: " I si li hauré fet malament i no ha sentit plaer?" pero ja veig que aquest no és el tema... És ell que mai es corre.
Què puc fer?
Perdona si es massa llarg, pero necessito la teva ajuda..
Moltissimes gracies! Un peto!
Anissa Ouali

Hola! Moltes gràcies per compartir els teus dubtes amb nosaltres!
Anem pel primer dubte: Primer de tot, BORRAR la paraula frígida del diccionari! Porteu 3 mesos de relació i esteu aprenent a gaudir junts i aprenent que us agrada i que no. Quan s'estimula el clítoris és important saber on és i com és, (és la zona on hi ha més terminacions nervioses i per tant més sensible), en el següent enllaç podràs veure on esta situat:
www.vulva3d.com
Un cop tinguis detectat on està, proba a jugar amb els ritmes, la pressió, el moviment, amb un lubricant que sigui agradable (tocant no només el clítoris, sino també altres zones del cos i dels genitals) i centrar-te en gaudir i no en aconseguir l'orgasme.
La part interior de la vagina, també té terminacions nervioses però moltes menys, i això fa que sigui hi hagi menys sensació de plaer.
Dubte numero dos: amb aquesta segona consulta em sorgeixen més preguntes, quan ell es masturba sol, pot ejacular? si la resposta es que sí, potser podríeu jugar a que ell t’ensenyi com ho fa, i que et pugui anar guiant. Si la resposta és no, ni sol ni acompanyat, el que et recomanem o li recomanem, és que vagi el seu metge, per descartar que pugui haver alguna dificultat física o no.
Esperem haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali