Un noi....
Holiiis,
tinc un dubte sobre el noi que m'agrada, vaig amb ell des de segon de primària, i sempre hem venen papallones a la panxa quan el veig, les meves amigues diuen que estic enamorada, però jo crec que soc massa jove, vull dir, només tinc 12 anys... hi ha una edat perfecte per enamorar-se o això no es planeja? I com se si ell sent el mateix?
Petonets i gracies!!!
Anissa Ouali

Hola Annamt6!!
L'enamorament no es planeja!! ni te edats!! és un sentiment molt positiu que pots sentir en molts moments de la vida, a qualsevol edat ;)!
Com saber si ell sent el mateix?? això només t'ho podria dir ell si t'animes a preguntar-li. Desconec si tens molta confiança amb ell, si quedeu per fer coses junts, o teniu amics en comú, per tal de poder parlar amb ell. Si no és el cas, el primer pas és veure com et sents amb ell, és a dir, anar coneixent (quedar, fer alguna cosa junts, parlar, etc..) i veure si et sents enamorada d'ell.
Sense pressa! mica en mica ;)!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali