LIU
Hola, tinc 14 anys i estic de liu amb un de dos anys mes i nose es molt monu pero no vull que acabem
enamorats ni surtin,vull que sigui nomes un liu, ara estem be, pero com s'acaba un liu? que es fa?
IESP

Hola holiii!!!,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per acabar amb el "lio" el millor que pots fer és ser sincera, digues-li que t'ho passes molt bé amb ell però que no vols res sèrio, posa límits, per exemple: us podeu "liar" amb altres persones o teniu exclussivitat? Deixar les coses clares és important ja que així evitareu confusions i situacions incòmodes.
Què es fa per acabar un "lio"? doncs, dir-ho, ser sincera amb tu mateixa i amb l'altre i ja està. Només has de tenir en compte que potser per ell si que hi ha algo més i la seva reacció no la podràs preveure, només la podràs respectar.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico