M'agraden grans? Sóc extranya?0211
Hola, (esper que això sigui anònim). Tenc uns quants dubtes... Tenc 16 anys, a punt de fer-ne 17, i ahir ho vaig fer amb el meu professor de llenguatge musical. Feia setmanes que hi havia miradetes i un dia, quan tots havien sortit de classe em va dir d'anar a fer un cafè, li vaig dir que si em convidava ell, que perfecte. Res, que vam quedar i hem tengut converses genials, de les que m'agraden: filosofia, ètica, amor... i ahir era la tercera vegada que quedavem i vam acabar com vam acabar. El problema de tot això és que ens portem 12 anys, i no sé si ell pot tenir problemes o si els puc tenir jo mateixa. Tampoc sé que fer la pròxima vegada que ens veiem. També no sé si és un problema psicològic meu o què, però ja vaig perdre la virginitat amb un noi amb el que em porto 7 anys, i també m'agradava molt el director del cor on cantava abans (que té 36 anys). No sé que fer, algun consell?
Moltes gràcies per tot el que feu, ADOLESCENTS!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que quan som joves ens atraguin persones a qui admirem, pel motiu que sigui, però hem de tenir clara una cosa, en el cas dels professors o directors has de saber frenar ja que la desigualtat de rols és molt important, tu ets alumna i ell docent, i sí, poden haver-hi conseqüències tan per ell (per tenir relacions sexuals amb una menor) com per tu (de cada a l'acadèmia o l'escola).
Intenta diferenciar el que és atracció del que és admiració, i valora bé les conseqüències que els teus actes poden provocar-te a la curta o a la llarga.
Està bé tenir aventures, no et diem que no, però valora bé les conseqüències.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat