Que vol dir corres i altres
Holaaaa
Tinc alguns dubtes: Que vol dir corres??? Que es un 69?
PD: Ja u e preguntat un cop i no heu respos que sapigueu que no es una broma. Gracies ^-^
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No ens prenem cap consulta en broma igual que esperem que no utilitzeu el consultori com una broma, nosaltres ens ho prenem molt en serio.
Quan la gent diu "corre's" es refereix a tenir un orgasme en el cas de les noies i a ejacular en el cas dels nois. Un 69 és una postura sexual on mentre un li fa sexe a l'altre, l'altre li fa sexe a l'un. Una persona tombada boca amunt (en general el noi), i la noia col·locada sobre amb els genitals a l'alçada de la cara del noi li fa sexe oral mentre el noi li fa sexe oral a ella.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat