Dits
Hola! Soc verge, per començar, i l'altre dia hem vaig fer dits per primer cop, volia veure la sensació i el problema es que no hem va donar plaer ni vaig notar gaire cosa. Es normal? S'ha de fer d'alguna manera en especial o soc jo?. Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! La masturbació femenina i "els dits" que dieu és una de les consultes més freqüents que tenim, si busques a les consultes ja contestades ho veuràs.
La sensibilitat en els genitals femenins no està dins la vagina està fora, per tant, per molt que introdueixis dits no sentiràs plaer. Les dones el plaer el sentim estimulant el clítoris.
Per tant, i per començar, el millor seria que miressis els teus genitals amb un mirall, i localitzis la zona del clítoris, acarona suaument de dalt a baix i de dreta a esquerre. Veuràs que poc a poc comences a sentir plaer.
Una abraçada!