Ginecòleg
Tinc 17 anys i he començat a tenir relacions, vull anar al ginecòleg pro no m'atreveixo a dir-li a ma mare, on puc anar? (que no sigui molt car a ser possible)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori. Per anar al ginecòleg no fa falta que vagis a un centre privat, pots anar a la seguretat social, a qualsevol hospital públic, Sant Pau, Hospital Clínic de Barcelona, etc... El millor és que truquis i demanis com ho pots fer per anar al ginecòleg, comenta la teva edat i que voldries una revisió general.
Està molt bé que hi vulguis anar, però sí que et recomanaríem que hi anessis amb algun/a adult de confiança, a la consulta pots entrar tu sola, però estaràs nerviosa la primera vegada i potser sola no hi vols anar. Anar al ginecòleg no ens ha de fer ni por ni vergonya.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat