no ho entenc...
hola, soc una noia, i porto 6 mesas amb el meu novio, i ja em fet coses. pero quan ho fem no sento re (plaer) i no ho entenc, em provat difernets postures i sexe oral pero no hi ha forma... soc rara, ames tinc complexes amb el meu cos i nose, ames ell es preocupa perque no gemego... Em sento preparada per fero, per aixo ja vem fer-ho fa un temps pero cada cop em fa mes vergonya...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Dues coses MOOOOLT importants, la primera, el teu cos és teu i l'has d'acceptar tal i com és, sinó li estàs demanant que senti plaer quan no t'agrada ni el teu cos! La segona, digues-li al teu novio que no totes les dones gemeguen... el gemec és una cosa del porno i no té res a veure amb la realitat. No t'has de sentir forçada a gemegar en cap moment si no ho sents!
Pel que fa al plaer, tu mateixa coneixes el teu propi cos com per sentir plaer? Quan et masturbes sents plaer? Saps localitzar el teu clítoris? Estàs pendent del teu plaer o d'altres coses quan ell t'estimula? És important que tu mateixa coneguis el teu cos, on està el clítoris i com funciona el teu en concret! Amb la penetració segurament no arribaràs a l'orgasme ja que les terminacions nervioses estan a l'exterior de la vagina no a l'interior, per això has de conèixer bé el teu cos!
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat