condons
Només és un dubte que tinc, encara no he pensat ferho amb el meu vovio pero ja portem molt de temps junts (casi un any) i mestic inforament sobre les coses mes importants a tenir en compte a lhora de tenir relacions sexuals. La meva primera pregunta és si seria recomenable utilitzar dos condons per al primer cop. Havia sentit que era mes segur i apart ajudava al noi a durar mes.
Laltre pregunta que tinc es quin risc hi ha de que es tranqui el condo o pasii algo daquest estil? és la cosaa que mes em preocupa i suposu que es un dels molt motius pels que no em sento preparadaper a ferho pero tots els ricoa que suposa.
Tambe magradaria saber les pastilles anticonseptives es podriem pendre a part dultilitzar el condo tambe. Ja se que aixo hauria de ser quuan es tinguessin relacions sexuals mes havituals pero ja magradaria saber a quina edat estaria be comensar a pendeen i si es necessita recepta o a la farmacia ja te les venen. GRACIES!!!!!
Anissa Ouali

Hola Blabla!!
Mai s'han d'utilitzar dos preservatius, ja que així es trencaran fàcilment! és mentida que sigui més segur o que faci durar més al noi. El preservatiu utilitzat correctament és molt molt resistent! En el següent enllaç podràs trobar els passos per fer-ho correctament i reduir les possibilitats de que és trenqui:
Preservatiu masculí:
VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=f58fb28dcce46310VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default
Preservatiu femení:
VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=e804b28dcce46310VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default
Sobre les pastilles, és poden utilitzar a més a més del preservatiu (això s’anomena doble mètode), però com dius és recomanable per relacions més estables amb una persona, ja que no protegeixen de les infeccions. No hi ha una edat establerta, però és recomanable deixar que el cos estigui ben desenvolupat (no només per fora, també els òrgans reproductius interns). Per això abans de començar a utilitzar-les és indispensable fer una visita al ginecòleg per tenir-ho tot controlat.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali