???!!!! quee passa :S<<
hola, mira que fa casi un mes que no em ve la regla (m'havia de venir al 15 d setembre), pero des de sempre m'ha vingut MOLT pero molt irregular, usiguui 3 mesos sense venirme o aixi... i a principis de setembre vaig fer-ho (pero amb preservatiu pero pude va fallar algu) i de moment no m'ha vingut pero ahir i avui m'ha surtit com una mica de sang (buenu, marrunos com al principi de venirme la regla) molt poc, que podria ser? també em noto la panxa una mica inflada (tot iq ue estic prima menjo molt i de menjar tb sem queda inflaada, i els pits em fan bastan mal i tb man crescut una mica)
de moment esperare uns dies per anar al metge pero estic intranquila perrque hi penso constantment tot el dia i ja se que per pensarhi es retrassa pero 1 mes es massa, aixi que nose.. que podria ser aquesta mica de 'sang'??
gracies!!
Anissa Ouali

Hola :)!!!
Com tu dius la teva regla és MOLT irregular, i si a més a més afegim l'angoixa, encara ho serà més. Pel que dius vas utilitzar preservatiu, i l’únic dubte que tinc és si vau comprovar que no es trenques? fent-li un nus o omplint-lo una mica d'aigua per veure que no tingui cap forat?.
Si fos així, no té perquè haver-hi risc d'embaràs, i per les coses que comentes sembla que simplement la regla s'estigui endarrerint com altres cops, i el dolor als pits, les taques marrons i la panxa una mica inflada poden ser els símptomes que anunciïn la propera regla.
Tot i així, l'ideal és poder fer-li una visita al metge i treure’t tots els dubtes de sobre i l'angoixa!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali