ja es hora
Porto 3 anys lianme amb un noi, i crec que ja va sen hora de que jo fiqui les coses clares i fer que ell senamori de mi, he de tenir valentia, casi mai aprlem pel whatsapp i per aixo he de comensar a parlar amb ell. Sempre ens veiem cara a cara a les festes, pero podem estar perfectament mesos sense veurens, i aixo no vull que pasi. Vull quedar amb ell, primer de tot hauria de obrilo pel whats i deixarli caure quedar, com he llegit no anarli dien a la primera sino que ferme la misteriosa, lunic que tinc por que ell no vulgui, llavorens si ell no vol pero se que li agrado que fai? Continuo insistin pero sense ferme pesada. Despres de aquestos anys hi ha confiansa pero a lhora de parla per whats i tal me fa molta vergonya. No se com he de respondre a diverses situacions, majuradia saber que fer amb el dubte de que si ell no vol, que faig jo. Gracies.
Anissa Ouali

Hola Love!!!
Primer de tot, si veus que les converses no son clares, passa molt de temps, però creus que li agrades i t'agrada, és el moment de ser clara en els teus missatges. No es tracta de ser tan misteriosa a donar-li tantes voltes que l'altre ni se’n assabenta, tampoc vull dir que siguis li diguis enfadada, però si poder explicar-li el que ens dius a nosaltres.
Riscos? com tu dius que ell et digui que no vol, farà mal, si! però al menys així et podràs aclarir i començar a avançar! segurament ara mateix tens la sensació que la cosa no avança i fins que no arriben festes no passa res, per això tu també has de decidir que vols tu!
Ànims i una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali