diferents dubtes
Hola, primer de tot, m'agradaria que quedes en anonim, gràcies.
hi ha dues coses que em preocupen... la primera es que jo ja m'he liat am un noi pero ja fa molt temps (+ d'un any) i ara tinc por de liarme amb algun altre perque nse si ho fare bé es a dir em sento com si no ho hagues fet mai i fos el primer cop a més la majoria de nens ja s'han liat amb moltes i em fa cosa que em surti fatal i aixo...
Segon tinc moltes amigues que ja s'han masturbat o que la seva parella les ha masturbat i al reves em fa cosa perque no m'he masturbat mai i ns com ho he de fer si estirada asseguda dreta etc. i tampoc li he fet cap palla a cap noi em fa molta cosa de que quan arribi el moment no ho sapiga fer i quedi malament consell? Moltes gràcies
(perdo per les faltes)
Anissa Ouali

Hola Mariaa!! deixarem ben escrit que vols que la teva consulta sigui totalment anònima!
És molt normal que sentis com si fos la primera vegada, cada persona és un món i encara que ja ho haguem fet una o moltes vegades, ens angoixem o estem nerviosos, i això no ha de ser dolent. No t'atabalis pensant que fa un any que et vas liar i els altres ho han fet moltes vegades!
Sobre la masturbació, no tens que haver saber com és fa, la sexualitat és un aprenentatge, i el primer pas, en aquest cas, és per exemple, buscar un moment que estiguis tranquil•la a la teva habitació, estirar-te al llit i agafar un petit mirallet per observar els teu genitals, amb els dits pots tocar i anar descobrint com són, quines zones t’agraden més, buscar el clítoris (en aquesta web veuràs on està situat:
).
Si no et sents còmode amb el mirall, pots començar per conèixer les sensacions, com? A la dutxa, amb la pressió de l’aigua pots apropar-la als genitals i veure si és agradable, etc...
Per masturbar a l’altre, la millor manera és que l’altre et pugui guiar amb la seva ma per exemple. També pots anar acaronant els seus genitals i jugant amb el ritme.
espero haver-te pogut ajudar! Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali