En busca de l'amor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola! He llegit una noia de 19 anys que diu que no s'ha liat mai.. doncs jo vull dir que tinc 20 anys i tampoc he tingut novio. M'he liat, però mai he tingut novio. Amb els pocs que m'he liat veritablement ni els coneixia ni m'agradaven ni m'han omplert...
O sigui que tampoc val la pena liar-se per liar... però hi ha gent que li agrada. Però no em penedeixo d' haver-ho fet, perquè tot i lo que he dit, el menys ser lo que és... però tampoc és res de l'altre món...
I jo escric aquí doncs perquès estic molt molt molt preocupada, perquè jo mai li he agradat a ningú i em fa por a no enamorar-me mai i a no ser corresposta mai.. i tot... i jo ser que lo primer que s'ha de fer perquè t'estimin és estimar-se a un mateix..., i això en mi no serà possible... però jo no entenc, com hi ha gent que no s'estima, però acaba trobant algú..., doncs jo no ... i no ser que fer.
Anissa Ouali

Hola!! com estàs??
Gràcies per explicar-nos i donar la opinió! és molt important compartir experiències i veure que allò que ens pot semblar un problema, no ho és, o sentir que només ens passa a nosaltres, no és així!
Sobre la teva consulta, t'haig de contradir en una cosa, com saps que no li has agradat a ningú? no sempre que li agradem algú ens assabentem o com a nosaltres no ens agrada doncs no passa res amb aquesta persona.
Nosaltres et recomanaríem no tenir pressa ni obligar-te a enamorar-te! com tu dius primer t'has d'estimar i donar-te temps per conèixer. L'enamorament no ha de venir de cop per art de màgia, també cal que hi hagi un contacte, espai, temps per estar a gust!
Més que fer, és que NO has de fer i és ficar-te pressa i pressió per trobar algú!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali