😍😍
Em mola un noi i l'únic defecte K te es k fuma pro ja me ñocupare.
No se si li agrado per això busco ajuda això es el k em fa:
- intenta tenir contacte físic amb mi : un dia sem va assentar a sobre, avui a saltat sobre meu, mabraça per darrere.
- es mes tímid kuan es AM mi k kuan es AM altres nenes
- em pasa a buscar un cop a la setmana a casa, jo no li vaig demanar
- em demana k l'esperi per baixar junts.
( sis plau no em respongueu k per estar segura li digui i k aprofiti la confiança, digueu me si li agrado AM akestes dades o almenys el % KE hi ha)
Anissa Ouali

Hola Anonimiti😘!!!
És impossible assegurar-te si li agrades o donar-te un percentatge! Imaginat que et diem que si, i resulta que no, o a la inversa, t’estaríem enganyant!
Per saber això li has de dir, al menys dir-li que comences a sentir coses per ell, i veure com és sent ell. Pel que dius hi ha força confiança entre vosaltres, una molt bona amistat que només depèn de vosaltres si va a més o no, però no ho podem esbrinar!
Qui no arrisca no guanya, però no et llencis de cap, ves mica en mica, per exemple proposa-li quedar els dos sols, fer alguna cosa junts i observa com va ;)!
Un petonass!!
Anissa Ouali, @AniOuali