Masturbació
Hola, em dic Fran i tinc un problema. Em masturbo molt sovint i alguna vegada m'agradaria fer-ho dos vegades seguides però a la segona em fa una mica de mal. És normal? I tinc una altra consulta quin es el màxim de ''pajes'' que un home es pot fer al moment?
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Bé el número màxim de masturbacions que es pot fer un home no el sabem, tot dependrà de la resposta sexual de cada home. És a dir, els homes, tots, després de l'orgasme han de passar per dues fases més, la resolució, tot torna a lloc (baixa l’erecció, els testicles tornen a la seva posició natural, etc...) i el període refractari, aquest període és el temps que passa entre l'orgasme i poder tornar a recuperar l'erecció, i les ganes. Si no respectes el teu període refractari et pot fer mal o molestar l'estimulació sexual.
Per tant, és normal que et faci mal si segueixes masturbant quan encara no has passat el teu període refractari.
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat