Coses de la vida 1909 (que sino no m'enrecordo)
Hola! M'agradaria preguntar una cosa que fa un temps que em ronda pel cap, des de prinicpis d'any em vaig començar a pereguntar si podia se bisexual, ja que em fixava en alguna noia i tal, però em vaig mig pillar d'un i durant un temps la idea va desaparèixer. Més tard va tornar a aparèixer, però per poc temps, ja que vaig tornar a tenir com una cosa rara per un ex. Finalment després de tot això, possiblement al juny-juliol, junt amb un amic que li passa el mateix que jo, doncs va ser la primera persona amb qui vaig parlar obertament d'això. Després em vaig sentir amb suficient valor com per explicar-ho a dos amics més, els quals els vaig dir doncs que no sabia si podia ser bi. Durant l'estiu vaig anar parlant amb noies lesbi i aixi que em van anar donant consell i tal. I bé, porto com un mes i mig, que sento com alguna cosa rara en mi cap a una noia, és molt extrany, però només sé que vull passar temps amb ella i seria l'única noia amb qui ara mateix em liaria. Però el sexe entre dues noies doncs és molt diferent i no sé si és el que m'agrada. Ara per ara, em vull liar amb una noia, però només aquella noia (si, se complicar-me la vida)
Ajudeu-me siusplau!
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori i explicar-nos la teva situació, gràcies per la confiança!
És molt normal que ara mateix no sàpigues ben bé què t'agrada, estàs en una època de dubtes i tot ust comences a descobrir què és tot això de l'orientació sexual.
Intenta viure el que sentis que necessites viure, pensa que no et determinaràs com a homosexual, heterosexual o bisexual fins que t'enamoris, l’orientació sexual es defineix per de qui t'enamores, no amb qui tens relacions sexuals o amb qui et lies. És cert que normalment amb qui t'enamoris hi mantindràs relacions sexuals o t'hi liaràs, però no amb tothom que et liis, t'enamoraràs. Per tant, caaaaaaaalma, poc a poc t'aniràs definint.
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat