Llocs
Primer de tot voldria agrair, perquè fa poc vaig fer una consulta i gracies a la vostra resposta ara estic sortint amb el noi que m'agrada, així que moltissimes gracies, sou genials!
Segon, cada cop que quedem, fem el mateix, estem donant voltes i passejant, pero volem fer algo diferent com anar al cine o patinar pero no s'ens acodueix res, em podrieu dir unes quantes coses per fer que no sigui caminar?
I per ultim, la meva tieta em va dir que duraria molt poc amb ell perque quan em de quedar mai ens posem d'acord. Podria passar? Perque no vull i pffff.
Moltes gracies per toot!Un petonaaaaas a tots!
Anissa Ouali

Hola Ann.!!
M'alegra molt que el consultori et serveixi d'ajuda i confiar en nosaltres!!
Crec que si que se us han acudit coses! patinar, cine,... poden ser activitats molt divertides, el més important és que ho parleu i negocieu quan us va bé, preparar-ho etc.. així el que et diu la tieta no t'ho agafis com a cert i definitiu, sinó com un consell per posar de la vostre part perquè això no passi.
Aquí et deixem més idees:
• Anar a prendre alguna cosa (un gelat, berenar,..)
• Fer algun esport junts (compartir algun hobbie)
• Jugar algun joc (jocs de taula, bolera...)
• Mirar alguna peli o sèrie a casa d’un dels dos (si es possible)
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali