problema.
Hola adolescents... perdoneu però esque tinc un problema:
Jo fa temps que jugava amb un nen (fa dos anys o aixi) i en aquell moment no m'agradava. Vale. I fa dos anys que no ens veiem i una amiga meva volia un novio i vaig pensar en aquest nen.
Però llavors l'altre dia el vaig veure i ara ESTÀ GUAPÍSSIM. És un any més gran que jo... i a mi no em fa cas, només a la meva amiga.
Perquè conque la meva amiga bucava novio li vaig proposar coneixer al noi aquest, i ara ells dos estàn ''lligant ciberneticament'' i d'aqui poc es coneixerant... la meva amiga es molt guapa, i sens dubte al meu amic li agradarà, apart ja ha vist les seves fotos i diu que es guapíssima.
estic molt contesta per ells, però jo sento algo per aquest noi. I no el vull deixar passar... perquè es molt guapo i també molt bona persona.
QUÈ FAIG!??!?!?!??
PD : No em digueu que consultar-ho amb la meva amiga pk ella es cabreja molt fàcilment i m'enviarà a la merda directament. Què faig? Intento persuadir al meu amic pk s'enamori de mi? Tampoc soóc tan lletga...
Anissa Ouali

Hola Pimpamtomalakasitos!!
Una cosa molt important és que tu no pots canviar els sentiments que tenen ells, però els teus tampoc.
No ho vols sentir, però parlar amb la teva amiga i potser amb l’amic és una de les situacions més difícils però més sinceres, i a llarg termini l’ideal. És pot emprenyar amb tu, si, però aquí has de valorar que et faràs sentir bé a tu també. D’altra banda, també pots triar per mantenir-te una mica al marge i, tot i que ho passaràs malament donar-te temps per veure si amb una mica de distància segueixes sentint el mateix per ell.
Ànims i una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali