holaaa
Holaa, havera encara no tinc la regla, no em preocopa i estic be pk las meves amigues as queixant. Pero tinc por de k el primer cop em vaixi a classe o en un lloc semblant. Es notaria?? Hi ha simtomes k tu indiquen?
gracie per l'ajuda!
Anissa Ouali

Hola Mmaarrttiinnaammaarr!!
No tens perquè estar espantada, una de les coses que pots fer per si et preocupa que et vingui un dia que estiguis a classe és portar una compresa a la motxilla per exemple. No és notaria, simplement en un primer moment tacaries una mica les calcetes però no traspassa la roba ni molt menys (i et possés la compresa)
Símptomes? poden ser molt variants, hi ha noies que no senten quasi res, però els més comuns: mal de panxa, sensació de tenir la panxa una mica inflada, a vegades l'estat d’ànim també és veu afectat (potser més sensible o mal humor, principalment pel mal),...
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali