No em surt semen...
Hola,
tinc 17 anys i ma he aconseguit que em surti semen fent palles, és molt extrany, ja que estic almenys 5 minuts i cap resultat, però clar, tampoc se quanta estona haig d'estar, però que no 'hagi sortit mai estant almenys 5 minuts, no és algo normal. Jo tinc un problema de naixement que només tinc un testicle, pot ser que allò sigui el causant?
Ho dic per què dins de poc tinc planejat fer-ho amb la meva novia, i com no surti res, malament.
Què és el que està passant, a què és degut això?
Gràciees!
Anissa Ouali

Hola Albertg!!
El fet que no surti semen, potser degut a estar massa pendent de que surti i el teu cos no és relaxa per gaudir del moment i simplement disfrutar de les sensacions o del plaer (per això no és tracta de temps, o millor dit de deixar-te temps, sense pressió, per veure com reacciona el teu cos). D'altra banda, comentes que només tens un testicle de naixement, això pot no ser el causant o si, l’ideal és visitar al metge de capçalera i/o l'uròleg per veure si hi ha alguna relació.
Tot això no té perquè fer que una relació sexual surti malament, ja que l'objectiu no és que surti semen, sinó passar-ho molt i molt bé i amb ganes de coneixeus l'un a l'altre. Si et fa estar més tranquil, explica-li a la parella perquè tinguis més confiança en el moment.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali