Orgamse femení
Hola, bé, ja fa uns mesos que mentenc relacions sexuals amb la meva parella, ho hem fet uns 10 cops potser, i en cap d'ells he conseguit arribar a l'orgasme, hem probat diferents postures, i tècniques (anar més ràpid o lent), ihe buscat per internet i he vist que s'ha d'acariciar el clitoris perquè la noia arribi al orgasme, però ho hem intentat i tampoc funciona, pot ser que tingui jo un problema? o és que no ho fem bè? o potser fa falta més experiència per arribar al orgasme? agraïria que m'ajudessiu amb els meus dubtes ja que nose si podre gaudir del sexe o no. Gràcies per ajudar-nos a tots aquells que tenim dubtes.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que arribar a l'orgasme no és una cosa que es pugui buscar o provocar, ja que funciona de manera involuntària. Per exemple, és com si volguessis dormir i et diguessis a tu mateixa "Dorm, dorm, dorm..." Oi que no funcionaria? El mateix passa quan volem un orgasme de manera voluntària o forçant-ho.
I si seguim amb el símil de dormir, què és necessita per dormir-se. Normalment seria estar cansat, i tenir les condicions perfectes per relaxar-se (segons la persona varien): que hi hagi poca llum, sense soroll, amb un coixí còmode...
Per tenir orgasmes, serà necessari que la persona estigui excitada, i que les condicions siguin les que desitja: intimitat, tranquil.litat de saber que no vindrà ningú, la seguretat d'un mètode anticonceptiu, sentir-se bé amb el propi cos... Són ingredients que has d'escollir TU.
A més, una cosa que va molt bé és practicar una mateixa sola, amb la masturbació: així coneixes el teu propi cos i és més fàcil gaudir en parella! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat