Em mola el profe? :O
Al cole on anava abans i hi ha un profe que es diu Unai i des de que el vaig coneixer fa dos anys li he agafat moltissim carinyo, a mes es super bon profe i l'admiro molt. No paro de pensar amb el profe tot el ratu, i com soc exalumne ens tenim agregats al Facebook i sempre li estic mirant fotos i tot el que penja... enfi, que nose si en realitat em mola aquesta profe ja que a clase era "la seva nena i em teniaa una mica mimada i bastant carinyo... Les meves amigues diuen que estic obsesionada amb ell (i vale que te 30 anys) pero te fama de haver estat liat amb alumnes... i diuen quee si segueixo aixi sere la seguent...
siusplau necessito ajuda no se que fer,nose si son paranoies meves o que?? estic enamorada d'ell? esque noto com realment el cor se m'accelera, com si em fes molt tilín... que puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques sí que sembla que aquest profe t'agrada molt, i no seria cap cosa extranya ja que potser ell representa el que t'agrada en un home.
L'únic problema seria l'edat, ja que si ets menor i ell té 30 anys, la diferència és bastant gran.
Que t'agradi no vol dir que hagis d'estar amb ell (a més, no expliques que parleu). A vegades ens enamorem i la cosa es queda en un "amor platònic", fet que també ens permet sentir moltes coses.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat