sexe/mesturbacio/depilació
Avera, soc una noia de 15 anys i soc verge, per començar, l'unic que he arribat a fer amb un tio es que m'han posat dits i els he masturbat, pero mai siguent el meu novio, penso que encara no estic preparada perque primer que no estic be amb el meu cos i ensenyarli a una altre persona em costa, tothom emd iu que estic moltbe, pero jo veig que estic molt prima, no tinc casi pit ni res i sempre em comparu amb altres ties, penso que encara per fer-ho no estic preparada i si ho estigues en el meu cap tinc moltes preguntes, tinc por de lembaras, de si es trenca el condo, com es comprova? si es millor amb els llums apagat o algu?
Llavors una altre es sombre quan li fas una palla a un noi, nose si ho faig be, perque tu has de moure la ma i tal pero, la meva pregunta es, com mes rpid ho fagis mes li agrada? o has danar lentament i anar canviaant de ritme? I perque ell pugui casi arribar a lorgasme fentli com podria ferho?
Finalment sobre la depilacio, jo em depilo amb cuchilla se que no es bona idea i tal pero ja me acostumat pero el problema es que em depilo i aquell dia moltbe pero al dia seguent ja puntxu i tinc por de que quan vagi a ferho pugui punxar, i per tornarte a depilar has desperrar dies perque et creixin els pels per tornarte a passar la cuchilla que podria fer?
Gracies adolescents, sisplau contesteu!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et vaig responent:
- No cal que tinguis relacions sexuals si tu no vols! Si creus que encara no estàs preparada, deixa passar el temps i experimenta només allò que et vingui de gust!
- No hi ha una fòrmula perfecte per masturbar a un noi, ja que cada persona és un món! El millor és tenir la confiança per preguntar-li com li agrada, igual que si t'ho fan a tu.
- L'inconvenient de la fulla d'afaitar és precíssament aquest: que després el pèl punxa. Per a que això no passi, hi ha altre mètodes de depil.lacio, com la cera (freda o calenta). Fa més mal i és millor que ho faci un especialista, però el pél surt molt debilitat i menys quantitat.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat