Masturbació masculina i semen!
Bona tarda!
Tinc una pregunta una mica rara, bueno avui en el grup de whatsap amb els amics, ens em fet una preguntes estúpides creiem, espero les pugueu respondre:
1.Cau la possibilitat de que el semen s'acabi si estàs durant tot el dia masturbant-te i fen-te diferents orgasmes?
2. Hi ha la possibilitat de fer 12 hores seguides coses sexuals amb la novia i es produeixi molts cops orgasmes( es adir, no nomes un)
3. Hi ha algun aparell que pugui fer-te arribar al orgasme per els nois?
4. Cau la possibilitat de passar alguna infecció si jo i la meva parella passem molta estona junts i despullats( jo amb preservatiu)?
Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et responc:
1. Podria ser que arribes un punt que no sortís semen, ja que s'ha d'anar creant (el semen dels noies es va "renovant") Arribar a aquest punt voldria dir que s'ha forçat molt el penis, i la masturbació no es tracta d'això, sinó de sentir plaer.
2. Físicament, no es pot estar 12 hores mantenint una erecció, però si jugant sexualment, ja que aquí entren: les caricies, els petons... De totes formes, 12 hores és molt temps per fer qualsevol cosa, no trobeu?
3. Hi ha joguines eròtiques pensades pels nois, que poden ser molt excitants! Només cal anar a una sex-shop
4. Hi ha algunes infeccions que es passen per contacte, però seria necessari que la persona tingués els símptomes, com en el cas de l'herpes o les berrugues (que es poden veure).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat