1r cop
hola:)
tenim un petit dubte, voldriem saber si es normal no disfrutar 100% la primera relació sexual. Hi ha alguns consells per aconseguir el clímax de la noia?
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que gaudir moltíssim el primer cop és complicat, ja que els nervis poden jugar una mala passada. Però tampoc cal tenir aquestes expectatives! És més fàcil ser realistes i buscar passar una bona estona. Les millor relacions sexuals seran més endavant, fruit de la pràctica :)
I per a que la noia gaudeixi, és important que se senti còmode i lliure per dir allò que vol. Quan algú sent pressió, l'excitació sexual baixa... Ah! I utilitzar preservatiu ajuda a estar ben tranquils!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat