Estic confosa...
Hola, bon dia!
A veure, com puc començar...? Bueno, primer de tot és que sé de fa un temps que sóc lesbiana, encara que m'havia agradat algun noi, aquests no m'agradaven sexualment (vull dir que volia abraçar-los, estar junts, anar de la mà i tot això tan "cursi").
La cosa està en que després d'acceptar la meva orientació sexual pensava que no em tornaria a agradar un noi, però ara resulta que estic començant a sentir per un amic tot el que he explicat abans i estic molt confosa.
Vaig llegir per internet que una cosa és l'orientació sexual i l'altra és la romàntica, pel qual podria ser que fos homosexual però biromàntica.
Què faig? Parlo amb ell? Hi ha molta confiança però no estic acostumada a parlar dels meus sentiments per la meva baixa autoestima, llavors no estic segura de que es pugui prendre seriosament la meva "segona orientació", per dir-ho d'alguna manera.
Moltes gràcies per adelantat!♥
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
És natural que et vulguis definir i que vulguis tenir clara la teva orientació sexual, però pensa que la realitat no és tan simple! Les persones ens enamorem de PERSONES, i és per això que pot ser que tu t'enamoris més de noies però també et pugui agradar un noi!
És a dir, considerar-se homosexual no implica que ja no et puguis fixar en el nois.
No és fàcil parlar dels sentiments, però si teniu confiança i li parles amb sinceritat, potser enten el que sents, no creus?
Ànims!! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat