soc rara...
hola, em fa bastanta vergonya escriure aqui i parlar d'aquest tema pero aviam...
jo em masturbo, al principi vaig començar amb un dit, notava plaer, després amb dos i també amb notava i ara segueixo amb dos i ja no noto absolutament res, he provat de ficarme coses més grans com el tub del rimel, o un raspall, però res i ademes em fa mal...no vull comprarme lubricant ni cap joguina perque no vull que la meva mare se n'adoni...he llegit molts cops que el clitoris es la part que dona mes plaer pero esque he fet lo del mirallet, he mirat videos i tot pero esque no mel trobo...on esta? pot ser que jo no en tingui? o que no em fagi plaer? també em preocupa una mica que tinc com un llavi més 'gran' que l'altre...es algun problema o malformacio? el tercer i ultim problema es el flux vaginal, en trec molt...m'he arribat a tacarme els pantalons mes d'un cop i no vull anar amb salvaslip tot l'any...que puc fer? em fa por i vergonya anar al ginegoleg:( ajudeu-me siusplau! Graciesss:)
Anissa Ouali

Hola!!!
Ficar els dits, o mil coses diferents a la vagina no és masturbació, a més a més és una zona molt delicada, i com has comentat pot fer mal.
La masturbació és anar descobrint quines zones del cos, son més agradables, excitants, etc... tant amb els genitals com en altres parts del cos. Com has llegit el clítoris és una de les zones més sensible dels genitals i on més fàcil pot ser percebre el plaer. et deixo l'enllaç d'una web on t'indica clarament amb imatges 3d on està situat:
Tot i així, tingues en compte que el clítoris s'amaga després d'un caputxó que demana ser estimulat prèviament fins a deixar-lo exposat. Potser per aquest motiu no el vagis si simplement mires al mirall sense tocar.
Sobre els llavis, mai son completament igual, i per això un pot ser més gran que l'altre. en quan al flux, hi ha moments que taquis més que d'altres? fixa't també si taques més uns dies abans de la regla per exemple. El ginecòleg pot fer molta vergonya, però és el professional ideal per veure que els teus genitals estiguin bé i treure’t els dubtes de sobre els llavis per exemple, a més a més ells/es estan molt acostumats a tot això!
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali