gran amic
ja fa 3 anys que el coneixo, som com inseparables i tothom ens pregunta si estem junts o no i sempre hem contestat que no peró ja fa anys que estem pillats l'un de l'altre peró per por no estem junts, les meves amigues em diuen que em veuen amb ell peró tambè diuen que no durariem pas gaire perquè si cada dia es discutim.... clar, som de la mateixa colla d'amics i si estiguessim junts i ens discutissim no seriem pas els unics picats tots estariem malament i jo aixó no u vull peró, a la classe ha arribat una nena nova (jo no la trago) i li esta anant tot el dia al derrere i es fa la víctima devant d'ell i com que ell es molt carinyós va a abraçr-la peró jo ja no puc mes algun dia rebentaré aquesta nena i no u vull no magrada rebentar a la gent.
sisplau que puc fer, els gelos mestan matant, tinc ganes d'estar amb ell peró a l'hora tinc por i no vull
ajudeume sisplau
Anissa Ouali

Hola!!
La situació no és fàcil, ja que és un gran amic per tu i tu per ell, i voleu cuidar d'aquesta amistat. D'altra banda, us agradeu i sembla que teniu ganes d'estar l'un amb l'altre però fa por espatllar aquesta amistat.
L'arribada d'aquesta noia, pot ser un moment de canvi, canvi per? doncs com tu dius els gelos et maten i potser és hora de plantejar-vos parlar, explicar-li el que sents i el que et preocupa, això inevitablement farà que les coses canviïn entre vosaltres (cap a bé o no). Tens un altre opció, no dir-li res, la relació d'amistat continuarà però segurament no igual ja que si algun dels dos té parella, els sentiments de gelós apareguin (tampoc saps si ell i aquesta noia només seran amics).
Agafa aire i donat temps per triar el que vols fer, observa com et vas sentint i mica en mica decideixes. Però tenint en compte que si no arrisquem les coses seguiran com ara.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali