Nooiis...
Hola! Estic molt confusa: m'agraden dos nois. Un es molt maco i et diu coses boniques, que li encanten els meus ulls... I l'altre té un caràcter brutal, i esta molt bo, i es el millor amic d'una amiga meva. Bé, aquesta amiga m'esta ajudant a no ser tan tímida, tot li explico a ella, menys aixo. Li he d'explicar? Com em puc decidir? (A els 2 els hi agrado) merci!
IESP

Hola JuLia269,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta situació sol ser força habitual.
És normal que ens puguin agradar més d'una persona a l'hora, ja que tenim ulls i per tant podem observar, si amb els dos hi tens relació el que t'aconselem és que observis, que estiguis atenta a què et desperten cadascun d'ells i no tinguis pressa per decidir-te per un d'ells, de moment observa i valora.
No tinguis pressa per haver de decidir. Segurament tard o d'hora un dels dos et despertarà algo que l'altre no i aleshorse tindràs la necessitat de decidir, però fins aleshores dona't l'oportunitat de conèixer-los i que et coneguin.
Pel que fa a la teva amiga, tu ets qui ha de decidir si explicar-li o no. Si creus que et pot ajudar, donar-te algun consell o donar-te suport en tota la situació, endavant!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAl
HelenaALpsico