sexe anal i atres
Hola adolescents!!! Primer de tot gràcies per al vostre consultori:) ajuda moolt!!
Doncs bé, m'agradaria resoldre uns dubtes q tinc... la veritat és que no sé si és gaire normal.
Fa 3 mesos que tinc nòvio. Estic molt bé amb ell i ja hem experimentat força crec... Mai cap dels dos havíem fet sexe oral. Ja li he fet alguna cosa (mamada) però no em surt b (tot i q s'ha corregut algun cop a la meva boca). La primera pregunta és:
-Pot ser q es corri però no ho senti?
Tmb he mirat videos i tot i estic preocupada perq no m'acaba d sortir be. Com ho hauria d fer?
Tenim ganes d fer-ho però no estic preparada. La nostra alternativa és fer sexe anal. És molt raro? Com ho hauríem de fer o necessitaríem algun tipus d lubricant?
I en últim lloc, tot i q no hi té gaire a veure. No m'han sortit els murgons. Pel q he trobat a internet diria q tinc mugrons invertits. Vull q em surtin!!! q he d fer? és q em fa molta vergonya no tenir-ne!
Moltes gràcies!!! :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El millor per "fer bé" sexe oral és que la teva parella t'indiqui. El que ens comentes de que es corri però que no ho senti segurament és líquid presseminal no l'ejaculació en si...
Pel que fa al sexe anal, és molt important que prepareu molt bé la zona, us passo un enllàs per a que pugueu llegir-ho i conèixer una mica més sobre el tema
és un article de l'Elena Crespi.
Si tens els mugrons invertits, els tens així, no ho pots fer res, l'única cosa seria cirurgia, però abans de passar per quiròfan podries intentar valorar el teu cos i totes les seves parts.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat