Ho he fet per primer cop i...
Bona tarda!
Fa unes tres setmanes vaig perdre la virginitat. El cas és que ho vaig fer amb un noi que només conec de vista i els dos havíem begut una mica. Sí que em sentia prou preparada com per a fer-ho per primer cop, però hagués preferit que fos en un altre moment i amb una altra persona, però bé, el fet fet està i no es pot tornar enrere. A part d'això, el problema també està en que ho vam fer sense protecció...(el dia següent em vaig prendre la pastilla del dia de després i ja m'ha vingut la regla). Necessito una recomanació sobre si li hauria de comentar a la meva mare per anar-me a fer anàlisis o algo.. o simplement explicar-li i anar al ginecòleg només per a mirar si tot està correcte. Em seria de gran ajuda...
Moltes gràcies!
Anònima.
Anissa Ouali

Hola Marina-Ll-95!!
Com tu dius el fet fet està, però és important fer una mica de reflexió: t’hagués agradat fer-ho amb un altre persona i un altre moment. Potser la beguda no va ajudar gaire i aquí va jugar un mal paper. Per tant això ho has de tenir en compte en un altre moment (alcohol i sexe no són bona combinació).
El preservatiu també és molt important per evitar situacions de risc com l’embaràs o les infeccions (per això l’alcohol no ajuda gens). Has utilitzat molt bé el mètode d’urgència com és la pastilla de dia desprès per protegir de l’embaràs, però aquest no funciona per les infeccions.
Comentes de dir-li a la teva mare, si tens la possibilitat seria ideal, i fer les revisions adequades (analítiques i visita amb el ginecòleg) per treure’t qualsevol dubte i comprovar que tot vagi bé.
Si no saps com dir-li a la mare, no deixis de anar al ginecòleg i explicar-li amb confiança!
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali