alguns dubtes
Hola,
En primer lloc m'agradaria que la meva consulta quedés en l'anonimat. Gràcies
Tinc 18 anys, i el fet és que mai he tingut cap rotllet ni relació amb cap noi. Tampoc no he tingut cap relació de caràcter íntim. Algunes de les meves amigues ja ho han fet, i jo em sento com un bitxo raro de no haver estat mai amb ningú. Penso que a la meva edat no és normal.
Per això fa dies que em voltava pel cap la idea d'escriure al consultori, perquè potser vosaltres em podeu donar un cop de mà. És normal ser verge o no haver estat amb ningú amb 18 anys?
La segona pregunta que volia fer és que alguna vegada m'he excitat mirant porno, i voldria saber si mirar porno és gaire bo o em recomaneu algun altre mètode
Moltes gràcies i petons
Anissa Ouali

Hola Sucette!! gràcies per confiar en nosaltres!
És totalment normal no haver tingut relacions sexuals ni haver perdut la virginitat als 18 anys. Cadascú ha de decidir quan, com, amb qui iniciar els seus rolletes o relacions sexuals, i l’edat no marca quan s’ha de fer.
Tu decideixes si algú t’agrada, si voldries conèixer una mica més a algú, si per tu no és el moment, etc... no perquè els altres ho hagin fet vol dir que no és normal.
Mirar porno no té perquè ser dolent, com tu dius, t’excita i si t’agrada perquè no ha de ser gaire bo?. La sexualitat és un aprenentatge i és important conèixer que ens agrada que no, que ens ajuda a excitar-nos, com la pensem o parlem, etc... i cadascú com més còmode és senti!
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali