ole yo
hola, mira voldria fer vos una petita consula... a mi quan estic apunt de correm m'agrada que les ties sem pixin i sem caguin dins la boca o be que m'ho restreguin per els abdominals...
siusplaau ajudeme es molt important per a mi saber si soc raru o que con es aquesta obsesio!!
gracies per els conslls!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No entenem molt bé la teva consulta ja que escrius com si fossis un home però el teu nom d'usuari és "lauraa". No sabem si és una broma o no, si ho és, agrairíem que no utilitzéssiu el consultori per fer bromes, ens prenem molt en serio la nostra feina i igual que nosaltres us respectem per sobre de tot us demanem el mateix a vosaltres.
Si no és una broma, i és real que et sents d'aquesta manera, dir-te que hi ha persones que també tenen aquests gustos, si trobes a algú que ho comparteixi fantàstic, però no podem obligar a ningú a practicar una cosa que no li agradi. També hauries de tenir en compte l'higiene i la precaució amb les defecacions podem agafar alguna infecció.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat