jopeta
Hola.
Tinc 15 i estic preocupada perquè encara no m'he liat mai amb ningú, tot i que m'agradaria provar-ho perquè sempre està be tenir una experiència nova i tal. Però sóc molt insegura i no sabria com fer-ho (està clar que res surt perfecte la primera vegada) però almenys alguns consells a part de no posar-me nerviosa, que ja se que es de lo pitjor; però no puc evitar-ho. Em poso nerviosa per qualsevol tonteria. M'agradaria que em donéssiu consells per fer-ho millor i aquestes històries jejeje
mersiii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Posar-se nerviosa no és de lo pitjor, és el més normal quan fem quelcom per primera (segona, o tercera) vegada.
Serà una primera vegada i cap altre serà la primera vegada que et lies amb una altre persona i això ja ho farà perfecte! D'altra banda, amb cada persona que estiguis al llarg de la teva vida tindràs nervis perquè cada persona és diferent i cada persona fa els petons diferent, per tant, caaaaalma...
Alguns consells, deixa't portar i gaudeix de cada instant! Segueix els seus moviments, si fa petons, respon amb petons, si llepa una mica els teus llavis, fes el mateix, si obre la boca per tocar amb la seva llengua la teva llengua, respon amb el mateix. Aprenentatge per imitació! Tu segueix els seus moviments i l'altre persona seguirà els teus!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat