no me liat mai, i no en se.
hola, bueno estic aquimper preguntarte com va aixo de liarte amb algu, per que no ho e fet mai pero hi ha un tio guapisim que mua demant, no se com sa de fer, les meves amigues san liat i man dit qe me de deixcar porta i noseqe de la llengua..tambe e sentit qe et deixa la part superior del llavi enbabat. es veritaat?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Serà una primera vegada i cap altre serà la primera vegada que et lies amb una altre persona i això ja ho farà perfecte! D'altra banda, amb cada persona que estiguis al llarg de la teva vida tindràs nervis perquè cada persona és diferent i cada persona fa els petons diferent, per tant, caaaaalma...
Alguns consells, deixa't portar i gaudeix de cada instant! Segueix els seus moviments, si fa petons, respon amb petons, si llepa una mica els teus llavis, fes el mateix, si obre la boca per tocar amb la seva llengua la teva llengua, respon amb el mateix. Aprenentatge per imitació! Tu segueix els seus moviments i l'altre persona seguirà els teus!
Pel que fa a les babes, si juguem amb la llengua serà normal que hi hagi babes, però no tothom en produeix igual.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat