Primera vegada
Hola, todavia no he tingut l.a hora de perdre la virginitat, y tinc por, tineg 13 añs y ya coneix una amiga que esta disposada. Pero no se com ficarla, mideix 13·5 cm pero nose com ficarla, nose si li agradara y nose com comnecar!" Ajuda!
IESP

Hola
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Amb 13 anys, potser és normal que no sàpigues com funciona tot això i potser abans de fer-ho hauries d'aprendre una mica més sobre la teva pròpia sexualitat i la sexualitat femenina, com són els genitals femenins, etc... La penetració és quelcom que tenim instintiu, per tant, fer-ho el teu cos en sap. L'altre cosa és que psicològicament estiguis preparat, si tens "por" com tu dius, el sexe no podrà ser divertit i plaent com t'agradaria que fos.
Per tant, podries esperar una mica a que el teu cap tingui la curiositat d'iniciar la sexualitat compartida i no voler fer-ho perquè els altres ho fan... No és qüestió de no tenir la oportunitat de perdre la virginitat.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat