necessito ajudaaaa!!!
A reveure... Fa tres messos que vaig perdre la virginitat i fèiem "coses" cada dia, com lo de follar a mi em feia mal pues paravem, i quan semblava ja que ho podíem fer sense dolor jo vaig marxar dues setmanes de vacances i pues quan vaig tornar em tornà a fer mal, ademes hi era sa mare de vacances i no podíem fer res si estava ella, ara hem començat l'insti i només no hi és sa mare els dies de cada dia i jo no puc quedar, només tenim divendres, però diu que com no se li mou la pell no sent plaer, hem provat i tot de fer-ho sense condó, però diu qie tampoc, estic bastant preocupada ja que encara cap dels dos hem tingut un orgasme follant... Que puc fer??? AJUDAAAA
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Anem a pams:
Comencem per ell, si la pell no té mobilitat i no deixa que el prepuci surti per sobre la pell hauria d'anar a un metge per a que avaluï si cal operar de fimosi. Si ja està operat i la pell no es mou igualment hauria d'anar al metge per mirar que la cicatrització sigui correcte.
Pel que fa al teu dolor, si aneu directament a la penetració és normal que pugui haver-hi dolor, el cos necessita estar excitat i la vagina necessita una mica de temps (i excitació constant i correcte) per a dilatar bé. També pot ser que encara no tinguis l'himen trencat del tot i que en el teu cas sigui més rígid o flexible, això també pot molestar.
Per a descartar qualsevol cosa física et recomanem que vagis a un servei de ginecologia o de fisiosexologia per a que avaluïn el teu to muscular i l'existència d'himen o no.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat