Regla i sexe
fa temps q tinc la pregunta pero em feia corte preguntar a la gent.. el cas esqe:
es pot tenir relacions sexuals si tens la regla?¿
jo suposo q no pero nose
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per atrevir-te a preguntar en el consultori!
Doncs, la resposta és que sí. Sí que es poden tenir relacions sexuals amb la regla. Ara bé la pregunta hauria de ser "voleu tenir relacions sexuals amb la regla?".
No és tant si es pot o no, el que importa és et sents còmode? la teva parella es sent còmode? us agrada als dos? si és sí, endavant!
L'única cosa a tenir en compte és que igual que si no tens la regla, la condició indispensable per evitar infeccions de transmissió sexual o embarassos no desitjats, és que heu d'utilitzar condó (hi hagi o no la regla).
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat