Massa depresa
bones, quan em masturbu em corro molt rapid, quan tingui relacions sexuals serà el mateix, nomes em dura uns segons pero es vastan intens el plaer pero el moment en que em corro no mo pasu be
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No sabem ni si ets noi o noia ni la teva edat. Suposarem que ets un noi, el que podries provar és el de detectar el punt de no retorn amb una masturbació moooooolt lenta, intenta sentir el plaer per tot el cos, no només en els genitals i erotitza els teus pensaments, és a dir, no pensis en "em correré", "no aguantaré",... Quan detectis el punt de no retorn (aquell punt en que si segueixes ejacules, i si pares, no ejacules) aleshores només has d'entrenar-te en localitzar-lo i frenar abans d'arribar a ell. Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat