AUXILI!!!!! EL NOI QUE MAGRADA :0 (es molt urgent)
Hi ha un noi que magrada..
i va a un altre insti perque el van canviar pero ens parlem molt per whatsap.
sembre ens obrim dient guapo o tia bona i coses aixi pero... no estic segura i hem menjo el cap pensant
ens veurem en un cumple duna amiga i en halloween.
M'agradaria que mexpliquesis en el cas del cumple de la meva amiga com mapropo a ell? estara amb els amics i jo tinc molta vergoña com ho faig? i si no li agrado i la cago???
en el cas de halloween o tinc mes facil perque farem una fest a la meva ciutat sera com una casa dels horrorsi com sera fosc puc abraçarlo amb lescusa de la por i aquestas cosas...
ajud sisplau!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No sabem tècniques de seducció, el millor és que deixis la vergonya a un costat i parlis amb ell, a la cara, igual que ho feu per Whatsapp. Si per chat us enteneu, a la cara no ha de ser més complicat!
Et preguntes "si no li agrado? si la cago?", potser no t'agrada ell a tu o la caga ell en comptes de tu. Sigues tu mateixa i aprofiteu la ocasió per conèixer-vos millor.
Abans del dia pots expressar-li que estàs nerviosa perquè no saps si voldrà que parlis amb ell o no...
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat